ghsky-logo-2013


sky button 5

HARLEY® ON TOUR

 

 

W weekend 9-10 sierpnia przed budynkiem Sky Tower odbył się finałowy event cyklu Harley® on Tour. Legendarne motocykle Harley-Davidson® odwiedziły wcześniej Częstochowę, Nowy Sącz, Łódź, Warszawę i Poznań. Na miłośników marki czekały 23 maszyny z rocznika 2014 wyprodukowane w ramach Projektu RUSHMORE.


Jazdy próbne cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i z pewnością nie jeden nowy motocykl Harley-Davidson® pojawi się na naszych ulicach. Swoją pierwszą jazdę na wybranym motocyklu odbyło aż 250 osób. Poza jazdami testowymi główną atrakcją imprez był live-cooking w ramach ogólnopolskiego projektu „Weź się za wołowinę". Znany kucharz i dziennikarz kulinarny, Tomasz Jakubiak, wznosił się na wyżyny kulinarne przygotowując dla gości dania z wybornej polskiej wołowiny, m.in.: siekany tatar wołowy z kaparami, anchois i musztardą Dijon, burger wołowy z piklami i sosem z palonych pomidorów, stek z antrykotu z sosem Jack Daniels na bazie teryaki, czy wędzony rostbef w kanapce ze słodką musztardą francuską.
Wysoką jakość proponowanych potraw potwierdziło ogromne zainteresowanie ze strony odwiedzających miasteczko – w ciągu dwóch dni na imprezie zjawiło się 1500 osób. Wszystko to w ramach promocji polskiej wołowiny na rodzimym rynku, której celem jest edukacja konsumentów na temat jakości mięsa, ras hodowanych w Polsce, ich charakterystyki, walorów smakowych oraz możliwości wykorzystania.


Patronat medialny objęły regionalne ośrodki TVP REGIONALNA, Kukbuk, Playboy, Zet Chilli, scigacz.pl, moto.pl i Świat Motocykli. Partnerami imprezy byli również Ministry of Creativity, Dunlop, Napoleon, Hard Rock Cafe, Tyskie, Kryniczanka, Profiton, Swedeponic.

 

Galeria Handlowa Sky Tower w   

 



Facebook